Wednesday, February 14, 2007

perang saudara

14th feb,wed,10.59 pm

aku skip pegi kelas lagi hari ni sebab nak teman dia pegi ambik mc die *janganla marah ai*. tapi kiteorg mulakan hari dengan gaduh. deym!aku tau la dia demam,tapi janganlah ambik kesempatan. aritu masa aku demam, dia buat bolayan *lame tak gune perkataan tuh* je dekat aku. aku agak kecik hati jugaklah tapi malas nak bagitau dia takut gaduh. sebab aku tau kalau aku bagitau mesti gaduh punya. dia tak boleh terima punya. so dipendekkan cerita aku pon teman dia pegi klinik panel dia dekat ampang. tapi sebelum tu pegi bayar duit kereta dia dulu. jap lagi boleh pulak klinik tu tutup pukul 1 pm pastu bukak balik pukul 4 pm. 1st time aku tengok klinik macam tu.kiteorang pun pegi rumah kawan dia sementara nak tunggu pukul 4.and everything is settle. masa otw balik ada something yang buat kiteorang gaduh. bendanya kecik aja. *biarlah rahsia bak kata kak siti*. terus jadi gaduh. agak besar jugak la. biarlah benda tu jadi hal peribadi kami. takkan hal rumahtangga pon nak cerita dekat orang kan? tak gitu cik kiah? but semuanya dah ok. biasalah adat rumah tangga *im not married yet*. so hari ni pasal tu jerlah. ada hikmah la jugak gaduh tuh. kiteorang jadi lebih mesra *bak kata bob af*. yerlah..tak gaduh kita tak tau apa salah kita kan.*tapi sebenarnya boleh diskas elok-elok,tapi disebabkan penyakit keturunan baran yang tak dapat dikawal tuh,gaduh la*. but ill get use to it thats because i love him.oklah jumpe esok.

+HAPPY VALENTINE DAY TO ALL+

*shut down*

2 comments:

fara[the]bugbuster said...

asik mc jek 'dia' tuh... perang saudara kengkadang bagus untuk latihan di hari depan yg lebih mencabar (bila dah kawin -i'm not married yet too)

byemeansforever said...

die dpt mc 2 ari dr doktor..uehuehe..tulahkan..terima jerlah untuk masa dpn...(bila u nak married?)