Thursday, February 15, 2007

wahai khamis

15th feb,thu,9.40 pm

hari ni memang takde kelas,so aku bangun lambat skit. aku mulakan hari dengan tengok tv. ueheuehue..malas gila hari ni. dia tidur rumah aku sebab die mc hari ni. tapi kiteorg agak malas untuk keluar so just spend time dekat rumah jerlah. mula-mula cuaca panas di tahap air mendidih tapi tetiba langit jadi murung lalu awan pun menangis *halah halah,puitisnya bahasa*. dalam pukul 5 petang dia pun balik rumah dia. aku pon sambung tido.ueheuehuehe. habis tu nak buat ape kan? cuaca sangat memalaskan diriku yang sudah sememangnya malas.bangun pukul 8 lebih malam di saat buletin utama tengah berkumandang dekat dlm tv *hambek ko*. aku pon bangun pastu terus mandi pastu online *bosan la pulak cerita aku hari ni*. kesimpulannya aku tak buat apa-apa hari ni. tapi aku tengah bengang ni.dia baru dapat henfon baru.henfon impian dia yang konon-konon dia cakap nak pakai sampai mati. NOKIA N80. sebok bercerita pasal henfon baru jer. aku pon agak panaskan *sambil menanam impian akan membeli hp lagi bes bila dah keje.aminnnn!!*.pastu aku pun mengsound die lalu baru dia sedar *cis aku ingat die saje kenakan aku rupenye die memang tgh taksub dengan menatang baru tuh*. tapi takdela gaduh. aku je yang bengang skit. biasalah name pun orang melayu. penuh hasad dengki.uehuehuehe.

aku dapat sms hari ni dari cousin. mengadu pasal masalah yang dicari sendiri. dia couple dengan satu mamat ni dah 2 tahun pastu baru-baru ni dia couple dengan mamat lain *dedua made in indonesia..tapi bukanlah pendatang..dieorang memang dekat indonesia* pastu dipendekkan cerita hubungan dengan lelaki yang baru ni telah diketahui oleh lelaki yang dah couple 2 tahun tu lalu lelaki yang dah couple 2 tahun tu pon mengamuk dan memutuskan hubungan.aku gelakkan jerlah dia sambil cakap dekat dia padan muka *with capital p,a,d,a,n,m,u,k and a*.pastu aku cakap dengan dia ala takyah pening-pening. kau jauh,dieorang takkan datang malaysia cari kau *ok ke nasihat aku tuh??*.takpela setiap orang ade perangai masing-masing.maybe dia macam tu sebab nak fill up diri dia dengan something yang fun sebelum kawin bulan 1 depan. whatever it is,i will always love u my dear cousin and ill always be by your side everytime u need me. sedihnya dia dah nak kawin padahal teringat lagi 10 tahun lepas kiteorang same-same tak tidur malam raya pastu buat aktiviti bodoh kiteorang,menyanyi lagu "petani turun ke sawah" sambil menari. ive got a billion sweet memories with her :( *dialah cousin aku cum bestest friend cum lover cum everything*.

her and me



her




tadi aku tengok mini konsert sejenak bersama COKELAT dekat astro prima. haih...tersangat best even just for half an hour. semua lagu-lagu yang best-best dan aku pun singalong la. tengah nyanyi-nyanyi tetiba je jadik sebak. aku pun tak tau kenapa. maybe ini masalah orang yang berjiwa sensitif kot.hehehehe. bilalah agaknya COKELAT nak buat konsert lagi dekat malaysia. *COKELAT and GIGI are among my most favourite band ever*


*shut down*

No comments: