Tuesday, February 13, 2007

namaste to my new friends

13th feb,tue,8.27 pm

tiba-tiba aku rasa macam nak buat blog jugak. mula-mula aku taknak sebab aku rasa macam nak ikut-ikut orang pulak. ala macam ikut trend tu tapi aku fikir-fikir balik, buat blog ni ok jugak for a group of people like me. i mean, aku ni susah nak share something...erm..almost everything dengan orang. i prefer be a listener instead of a talker. mungkin sebab tu la aku agak pendiam orangnya. but the fact is, in the deepest part of my heart ada 1001 cerita yang aku simpan. takpelah biarlah aku simpan. sometimes all those stories could give me a lot of experiences. ive learn a lot from it. so kadang kadang tak salah menjadi seorang yang kepoh dalam diam. *smile*. aku rasa biarlah statement dekat atas ni sebagai briefing serba sikit pasal diri aku.

hari ni takda apa yang menarik. as usual i skipped my advertising campaign class....again...*peace*. bukan saje nak skip tapi kalau datang 5 minit just untuk tunjuk artwork jer baik aku tido dekat rumah kan? ke macamane? aku sebenarnya baru baik demam. ni pon ade serba sedikit saki baki kahak yang tinggal. cough and flu. satu combination yang sangat hebat bagi membuatkan mangsanya mengalami stress yang maha dasyat. lagipun sejak kebelakangan ni panas gila tahap gaban. aku tengok berita dieorg cakap bakal mengalami el nino (kalau nak tau ape itu el nino,search dekat google *promote*). so 1st day of my 1st blog *takdela 1st mane pon* takde ape yang hebat nak diceritakan sebab aku tak kuar rumah langsung satu hari ni. tengokla esok kalau ade yang menarik, aku type la dalam ni.


*shut down*

1 comment:

fara[the]bugbuster said...

wahhhh mak joyah dah ada blog dah... heheh bes bes... pendiam??!!! hahahha yolah kalau org tak kenal ko mmg la tgk ko mcm pendiam padahal... hehehe... bagusla ada geng aku kat dunia blog nih... herph.. nanti letakla chat box skali...