Friday, November 16, 2007

the secret of heart

kecik hati.merajuk.sedih.pendam.simpan.nangis dlm hati.kecewa.




sikit demi skit aku sedarkan diri aku yang tak sedar sedar ni.sometimes kite tak perlukan orang untuk membantu kita buat keputusan walau sedekat dan sesayang mane pun kita dkt umat manusia tu.sebab tak de orang akan pedulik keseluruhan hidup kite terutamanya benda benda yang kecik kecik kutu kucing aku.kalau yang besar besar tu dorg kenalah pedulik sbb konon konon hal kritikal,kang kalau tak pedulik kita cakap tak sayang die pulak.

dah banyak kali aku mengalami perasaan yg dkt atas tuh and kalau bole kumpul aku rase dah boleh jadi jutawan muda dah aku tapi aku tak penah penah serik.maybe sebab sikap aku yang terlalu suke share dgn orang yang aku betul2 pecaya and yang aku dah rase die part of me (sbb sebenarnya aku ni sorang yang pemendam) sampaikan bende2 remeh pun aku nak refer dkt die tapi aku je yang syok sendiri.padan muke.bodoh betul hati aku ni...nasib baik aku ni pandai skit dr hati aku.

dahla helda oi..please change for your own good.so that perasaan perasaan dkt atas tu yang kau selalu rase and tahan sampai macam nak terbelah 18 hati kau tu will gone with the wind.eceh.

takpela at least ive learn something.manusia kan kene blajar.tak blaja mcmane nak jadi pandai.minumlah milo dan membesar bagai juara!





tetibe lagu kerispatih-cinta putih jadik feveret track aku walaupun takde kene mengena pun.


Apa jadinya hati yang terbagi

Diseparuh perjalananku
Rusaklah sudah cinta putih ini
Keinginan tiada sejalan dengan kenyataan

Betapa ku pasrahkan hatiku
Betapa aku mencintaimu
Tapi apa yang kau beri untukku
Kau tukar semua dengan luka dan kesakitan (ku)

Reff:Khianati…
Sebisa dirimu mengkhianati
Karena kupastikan kelak kau mohon aku
Untuk kembali padamu lagi






















cube belajar untuk fikir dan faham hati and perasaan sendiri dulu sebelum berusaha bermati-matian semata-mata untuk menjaga hati dan perasaan orang lain sedangkan orang itu kadangkala tak penah sedar apa lagi menghargai.(terer gak aku susun ayat eh.. :applause: )

2 comments:

fara[the]bugbuster said...

oh... aku sangat setuju...

byemeansforever said...

oh yeah....chayok chayok.