Friday, November 16, 2007

keistimewaan yang bernama perempuan

kenape?

perkara yang kutakuti datang juga.seksa.sedangkan aku sering memuji kau,membanggakan kau,kagumi kau kepada orang-orang disekelilingku kerana kau tidak pernah membuat aku derita walau sedikit pun.tetapi semalam,kau membuktikan segala kata-kata pujianku kepada kau adalah sia-sia.aku malu......

semalam,kau telah menyeksa aku,menyakiti aku...kau buat aku terseksa....

seharian aku menyepikan diri..sendirian...cuba untuk menguatkan diriku,memberanikan diriku menempuh kesakitian yang maha dasyat,yang tidak kujangka kau lakukan kepadaku...

cuba untuk tersenyum...ingin menunjukkan kepada orang disekitarku bahawa aku baik-baik sahaja...aku kuat....aku gagah....dan walau sesakit mana pun kau buat kepadaku,akan aku tempuh...

dan....
ianya berjaya....

tapi.....
sekadar luarannya sahaja aku tampak bahagia,aku kelihatan seolah hari-hari biasa,tiada apa yang berlaku.....tapi hakikatnya...dalamanku hanya yang esa sahaja yang tahu...betapa aku terseksa....betapa aku merana...betapa aku meratap kesakitanku...dan semuanya disebabkan kau!!


but its fine with me....aku yakin semuanya akan kembali kepada keadaan asal...dan aku yakin....ianya cuma mengambil masa sehari sahaja untuk aku memikirkan kesakitan yang kau hadiahkan kepadaku....dan aku sudahpun memaafkan kau walaupun aku yakin kau akan lakukankan benda yang sama lagi nanti....aku yakin perkara yang sama akan terjadi lagi....

sebelum mengakhiri nukilanku...jutaan terima kasih kepada kau....terima kasih kerana menyeksa aku....aku tahu...kesakitan yang kau beri itu juga telah membantuku....


























































terima kasih sekali lagi wahai PERIODKU!..
terima kasih kerana telah membersihkan dan mengeluarkan darah-darah kotorku...
itulah istimewanya perempuan,sedangkan lelaki kena bekam untuk keluarkan darah kotor....uehuheuheuheuheuh....

3 comments:

fara[the]bugbuster said...

gilo!

byemeansforever said...

uheuheuhuehe....saje je buat gimik..

Anonymous said...

bodooooo... haueuheuheuhuee..sejak bile kau memuja2 period kauu..HHAHAHa... siot jerk..