Friday, March 23, 2007

did i make a right decision ?

23rd march,fri,4.18 pm

* drawings !! assignments !! midterm exam !!


duh!!!!!




i have to choose between nidji's show or the most boring subject,malaysian studies xam (that i have to cover from chapter 1 - 6 and dont be suprise if suddenly helda be a bit crazy or maybe she'll becoming a politician in a future..uehueheuhe..bungok)

and i'd choose be a politician a.k.a concentrate for my xam and do some revision. enjoy to fara and im sorry i cant join u. *i bet she's gonna have fun there*

okla nak baca buku...wish me best luck for tomorrow guys...









*alaaaaaaaaa nak tgk nidji!!! @!#*%@& !!!..*


*shut down*

3 comments:

fara[the]bugbuster said...

alaaa sian nye... takpe la kang kalo ko jadi politician aku sanggup daftar mengundi (walaupon dah bertaun aku layak aku still tak register) aku akan vote untuk ko hahahah... anyway nidji best gile... aku dapat meramas tgn vocalist nye untuk beberapa saat *indah sungguh perasaan ketika itu*

byemeansforever said...

aku dah agak dah..aku dpt merasakan aura kebestan die..takpela..next time la..

*vote for helda yo!*

byemeansforever said...

hey fakapunch..:)